Sipas raportit të China State Railway Group Co., modeli i ri, i njohur si prototipi CR450, do të shkurtojë më tej kohën e udhëtimit dhe do të përmirësojë lidhjen, duke e bërë udhëtimin më të rehatshëm dhe më efikas për numrin e madh të pasagjerëve në vend.
Sipas China Daily, prototipi CR450 arriti një shpejtësi testimi prej 450 km/orë, me treguesit kryesorë të performancës – shpejtësia e punës, konsumimi i energjisë, zhurma e brendshme dhe distanca e frenimit – duke vendosur një standard të ri ndërkombëtar, raportuan mediat zyrtare kineze.
Ky model është dukshëm më i shpejtë se treni i shpejtë CR400 Fuxing, i cili aktualisht është në përdorim dhe lëviz me një shpejtësi deri në 350 km/orë, sipas raportit të agjencisë shtetërore të lajmeve Xinhua. Hekurudhat kineze kanë kryer një sërë testimesh të prototipeve në pista dhe optimizime të treguesve teknikë për të siguruar që CR450 të hyjë në përdorim komercial sa më shpejt të jetë e mundur.